Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja
SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

1.    Splošno
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine SerenitasPure, ki so navedeni v nadaljevanju, veljajo za sklepanje kupoprodajnih pogodb na daljavo, preko spletne strani podjetja SerenitasPure , Gordana Dajović s.p.

PODATKI PODJETJA
Serenitaspure, posredništvo, prodaja in svetovanje, Gordana Dajović s.p.

Tlake 46, 1293 Šmarje - Sap, Slovenija

Matična številka: 9792988000

Davčna številka: SI27017087

Podjetje je vpisano v Poslovni register Slovenije (AJPES) z datumom vpisa 16.11.2024, izpostava Ljubljana

E-pošta: info@serenitaspure.si

Telefon: +386 40210816

Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z veljavno slovensko zakonodajo in Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot). Spletno trgovino www.serenitaspure.si  (v nadaljevanju kot »spletna trgovina«), katera omogoča nakup čistil in detergentov. Splošni pogoji so javno objavljeni na vidnem mestu na spletni strani in so stalno dostopni na vseh straneh spletne trgovine. Ponudnik tudi pred nakupom izrecno opozarja na splošne pogoje ter zahteva, da se kupec z njimi seznani in da se z njimi strinja, preden opravi nakup. Če se kupec z njimi ne strinja, ne more opraviti nakupa. Ponudnik si pridržuje pravico, da kadarkoli  in brez predhodnega obvestila spremeni splošne pogoje v spletni trgovini. Spremembe začnejo veljati z dnem njihove objave. Vse spremembe splošnih pogojev so za uporabnike zavezujoče.

2.    Naročanje blaga in storitev
Dobavitelj (prodajalec oz. ponudnik) je SerenitasPure. Kupec blaga oz. uporabnik je obiskovalec spletne trgovine, ki izbere vsaj en izdelek, ga da v košarico in plača preko storitve U-Pay ali po predračunu.
Preko spletne trgovine www.serenitaspure.si, je kupcu omogočen nakup vseh izdelkov, ki se nahajajo na spletni strani prodajalca in so na zalogi.
Naročanje blaga je možno 24 ur na dan, 7 dni v tednu preko elektronskega obrazca.

3.    Postopek nakupa
Po oddaji naročila, kupec po elektronski pošti prejme obvestilo, da je bilo naročilo sprejeto.
Naročilo gre po sprejetju v obdelavo – ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov, in naročilo potrdi oz. z obrazložitvijo zavrne. Preko elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o pomembnih podatkih v zvezi z dobavo naročenega blaga. Če je dobavna doba slučajno daljša od desetih delovnih dni in kupec ne želi čakati, lahko kupec ponudniku preko elektronske pošte sporoči, da od nakupa odstopa. Ponudnik bo v tem primeru kupcu povrnil morebitna že vplačana sredstva.
V primeru naročila in plačila storitve preko sistema U-Pay, bo kupec v roku 72 ur, preko elektronske pošte prejel naročeni izdelek.
V primeru naročila po pošti, pa je sam postopek opisan v točki 9 (dostava).
Ko kupec prejme naročeni izdelek, je poslovanje med kupcem in prodajalcem do nadaljnjih naročil, zaključeno.
Cenik dostave:
Ceniki paket | GLS Pošljipaket

4.    Cene, akcijske ponudbe, brezplačna darila
Vse cene izdelkov, prikazane v spletni trgovini, so navedene v evrih (€) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV), ne zajemajo stroškov dostave. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila, vendar se za posamezno naročilo vedno upošteva cena, ki je veljala v trenutku potrditve naročila. Akcijske ponudbe, popusti in druge promocijske ugodnosti veljajo do navedenega datuma izteka ali do razprodaje zalog, pri čemer so jasno označene in razložene. V primeru znižanja cene bo poleg nove (znižane) cene prikazana tudi najnižja cena, ki jo je izdelek imel v zadnjih 30 dneh pred znižanjem, skladno z določili ZVPot-1.

5.    Načini plačila
Naročeno blago in storitve lahko kupec plača na več načinov, odvisno od izdelka.
Možnost načina plačila je vidna pri opisu izdelka.

6.    Kupoprodajna pogodba
Ponudnik uporabniku, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v pisni obliki ali po elektronski pošti. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.

7.    Dostava
Pogoji dostave
V kolikor so izdelki za dobavo na voljo takoj, bo kupec naročeni izdelek na dom prejel v roku do 7 delovnih dni od datuma plačila.
Če blago ni na voljo, bo prodajalec preko elektronske pošte kupca obvestil o možnosti dostave. Kupec lahko nato sprejme nov datum dostave ali preko elektronske pošte naročilo prekliče. Če se kupec odloči za preklic naročila, bo prodajalec vrnil denar najkasneje v 30 dneh od trenutka, ko je prišlo do zamude.
Ostali pogoji dostave
Proizvodi so pakirani tako, da se v običajni manipulaciji v prometu ne morejo poškodovati.
Vprašanja in predlogi
Če imate kakršnakoli vprašanja, nam jih pošljite na e-mail naslov: info@serenitaspure.si

8.    Pravica do odstopa od nakupa, vračilo izdelkov

Kupec ima pravico do odstopa od pogodbe po 134.členu ZVPot-1 v roku 14 dni. V tem primeru je potrebno izpolniti obrazec

https://www.uradni-list.si/files/RS_-2022-139-03419-OB~P002-0000.PDF:

in ga poslati na elektronski naslov podjetja : info@serenitaspure.si ali po navadni pošti na naslov ; Gordana Dajović, SerenitasPure, Tlake 46, 1293 Šmarje -Sap.


"Za izdelke velja zakonsko jamstvo za skladnost blaga v skladu z ZVPot-1."

Kupec ima pravico uveljavljati zakonsko jamstvo za skladnost blaga v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1). Prodajalec odgovarja za neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi in se pokaže v dveh letih od dostave blaga.

V primeru neskladnosti lahko kupec zahteva brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga (popravilo ali zamenjavo) ,znižanje kupnine, vračilo celotne kupnine (v primeru večje neskladnosti).

Kupec mora prodajalca o neskladnosti obvestiti v roku dveh mesecev od dneva, ko je neskladnost zaznal. Za več informacij ali uveljavljanje jamstva nas kontaktirajte na info@serenitaspure.si ali pokličite po telefonu +38640210816.

Po 135. členu ZVPOT-1 obstajajo izjeme od pravice do odstopa od pogodbe

Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prejšnjega 134. člena pri teh pogodbah:

1. o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;

2. o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;

3. o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;

4. o opravljanju storitve, ki potrošnika zavezuje k plačilu, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;

5. o dobavi zapečatenih avdio ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;

6. o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;

7. o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;

8. o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;

9. o dobavi alkoholnih pijač, katerih cena je dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe in ki se lahko dostavijo po 30 dneh, njihova dejanska vrednost pa je odvisna od nihanj na trgu, na katera podjetje nima vpliva;

10. sklenjenih na javnih dražbah;

11. pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe;

12. o nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku;

13. o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dobavi na materialnem nosilcu podatkov, če se je izvajanje začelo in, kadar pogodba potrošnika zavezuje k plačilu, če:

– je potrošnik predhodno podal izrecno soglasje za začetek izvajanja v času odstopnega roka,

– je potrošnik privolil, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe, in

– je podjetje predložilo potrdilo v skladu s šestim odstavkom 132. člena ali z drugim odstavkom 133. člena tega zakona.

Štetje roka po 136. členu ZVPot-1 

(1) Pri prodajni pogodbi začne odstopni rok iz 134. člena tega zakona teči z dnem, ko:

1. potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad blagom;

2. potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih potrošnik naroči v enem naročilu;

3. potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov;

4. potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna.

(2) Prejšnji odstavek se uporablja tudi za digitalno vsebino, ki se dobavi na materialnem nosilcu podatkov.

(3) Pri pogodbi o opravljanju storitve ali dobavi digitalne vsebine, ki se ne dobavi na materialnem nosilcu podatkov, začne odstopni rok iz prvega odstavka tega člena teči z dnem sklenitve pogodbe.

(4) Pri pogodbi o dobavi vode, plina ali električne energije, če se ti ne prodajajo v omejeni prostornini ali določeni količini, ter daljinskega ogrevanja začne odstopni rok iz prvega odstavka tega člena teči z dnem sklenitve pogodbe.


9.    Vračila in reklamacije
Ponudnik odgovarja za stvarne napake kupljenih izdelkov v spletni trgovini ter zagotavlja reklamacijo izdelkov v skladu z veljavno zakonodajo Republike Slovenije.
Kupec lahko izdelek reklamira, če izdelek nima lastnosti, ki jih je trgovec izrecno zagotavljal, če je trgovec poslal napačne izdelke, izdelke v napačni količini ali izdelki kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Kupec lahko prijavi reklamacijo na e-mail: info@serenitaspure.si, vrnjenemu blagu pa mora priložiti kopijo originalnega računa. Ponudnik bo v 5 delovnih dneh po pisnem sporočilu kupca potrdil prejem reklamacije in ga obvestil kako bo potekal postopek obravnave reklamacije. Trgovec bo vsako reklamacijo ali pritožbo obravnaval v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov.
po 140.čl ZVPot-1 ima kupec pravico do vračila blaga v naslednjih primerih:

(1) Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz 134. člena tega zakona, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago.

(2) Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14-dnevnega roka za vračilo

po 143.členu ZVPot-1  je možno vračilo plačil

(1) V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

(2) Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če se je potrošnik izrecno strinjal z uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

(3) Potrošnik ni upravičen do povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.

(4) Pri prodajni pogodbi lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

(5) Kadar je pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blago dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe, ga podjetje prevzame na lastne stroške, če zaradi narave blaga takega blaga običajno ni mogoče vrniti po pošti.
10.    Odgovornost

po 142.členu ZVPot-1 odgovornosti za zmanjšano vrednost

(1) Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

(2) Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 6. točko prvega odstavka 130. člena tega zakona.
Za zaplete in težave, ki bi nastale ob morebitni nepravilni uporabi blaga/storitev, podjetja SerenitasPure, Gordana Dajović s.p.ne odgovarjamo. Kupec izdelke uporablja na lastno odgovornost.
Komunikacija poteka preko spletne strani www.serenitaspure.si, elektronske pošte info@serenitaspure.si in socialnih omrežij, ki so povezana s spletno stranjo (Facebook stran, Instagram)

11.    Varovanje podatkov
Podatki, ki jih uporabnik posreduje prek košarice, kontaktnih obrazcev v spletni trgovini ali kako drugače (prek e-pošte, telefona idr.), so zaupni in se obravnavajo v skladu z veljavno slovensko zakonodajo. Ponudnik jih bo varoval ter preprečeval njihovo zlorabo. Osebni podatki bodo uporabljeni le za namene, za katere je uporabnik dal svoje soglasje. Za varovanje osebnih podatkov pa je odgovoren tudi uporabnik, tako da poskrbi za varnost svojega predala elektronske pošte, za varnost svoje računalniške in tel. naprave pred virusi in zlonamerno programsko opremo z ustreznimi programskimi zaščitami računalnika in drugih naprav ter v primeru registracije za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
Uporabniki se z registracijo na spletno stran serenitaspure.si, avtomatično strinjajo, da so naročeni na e-novice SerenitasPure. Prejemajo elektronske novice, v katerih jih ponudnik obvešča o novostih, prodajnih ugodnostih in drugih trženjskih dejavnostih. Naročniki na e-novice se lahko od njihovega prejemanja v vsakem trenutku odjavijo s klikom na povezavo „odjava“ na dnu e-novic oz. pošljejo sporočilo o odjavi na e-naslov: info@serenitaspure.si

12.    Pravice potrošnikov (kupcev in obiskovalcev spletne strani), na katere se nanašajo osebni podatki
Vaše potrošnikov v zvezi z osebnimi podatki so:
•    pravica do dostopa.
•    pravica do dopolnitve, popravka, blokiranja, izbrisa in omejitve obdelave.
•    pravica do preklica dane osebne privolitve za obdelavo osebnih podatkov brez vpliva na zakonitost obdelave podatkov, ki se je na podlagi privolitve izvajala do njenega preklica.
Zgornje pravice potrošnik (obiskovalec, kupec) uveljavi tako, da s pisno zahtevo, poslano na elektronski naslov: info@serenitaspure.si zahteva dostop, dopolnitev, popravek, blokiranje ali izbris osebnih podatkov, ki se obdelujejo v zvezi z njim.

13.    Upravljavec osebnih podatkov
Upravljavec osebnih podatkov, ki nam jih potrošnik (kupec) posreduje je Serenitaspure Gordana Dajović, s.p., ki z osebnimi podatki ravna skladno s svojimi zakonskimi obveznostmi.
Podatki o upravljavcu:


NAZIV: SerenitasPure, Gordana Dajović s.p.
NASLOV: Tlake 46, 1293 Šmarje-Sap
ID za DDV: SI 27017087
Matična številka: 9792988000
Spletna stran: www.serenitaspure.si
E-pošta:  info@izishop.si
Serenitaspure s.p. lahko obdeluje osebne podatke, ki jih pridobi od vas, predvsem kadar:
•    uporabljate našo spletno stran,
•    uporabljate naše storitve, še zlasti, ko se na spletni strani registrirate in jo uporabljate, kot registrirani uporabnik,
•    stopite v stik z nami,
•    sodelujete v naših nagradnih igrah,
•    sodelujete v naših promocijah,
•    nakupujete v naši spletni trgovini
Serenitaspure s.p. od obiskovalcev svojih trgovin in spletnih strani zbira samo tiste podatke, ki jih dobi prostovoljno in od uporabnikov ne zahteva podatkov, ki bi bili pogoj za nakup ali obiskovanje njenih spletnih strani.

14.    Mnenja uporabnikov in ocene izdelkov
Mnenja, komentarji in ocene izdelkov, ki jih podajo uporabniki ali obiskovalci, so del funkcionalnosti spletne trgovine in so namenjene skupnosti uporabnikov.
Ponudnik (trgovec) ne odgovarja za vsebino mnenj, komentarjev in ocen izdelkov, ki jih podajo uporabniki ali obiskovalci ter se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz teh informacij.
 Ponudnik ima pravico, da pred objavo pregleda mnenja, komentarje in ocene  in ne objavi tistih, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča, žaljiva ali po mnenju Trgovca ne nudijo koristi drugim uporabnikom ali obiskovalcem spletne trgovine. Trgovec ima pravico vsebino mnenja, komentarja ali ocene uporabljati časovno neomejeno  v reklamne namene vključno z objavo v oglasih ali drugih trženjskih komunikacijah.


15.    Pritožbe, spori in uporaba prava
Ponudnik spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov in ima vzpostavljen sistem obravnavanja pritožb. V primeru težav lahko uporabnik (kupec) odda pritožbo na elektronski poštni naslov info@serenitaspure.si. Trgovec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh rešiti morebitne spore. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in uporabnikom (kupcem) pristojno izključno krajevno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.
Za Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med ponudnikom in uporabnikom (kupcem) velja in se uporablja slovensko materialno in procesno pravo.

Spletno reševanje potrošniških sporov v skladu s 14. členom, 1. odst. Uredbe o spletnem reševanju potrošniških sporov
V skladu z evropsko uredbo o reševanju potrošniških sporov (Uredbe o spletnem reševanju potrošniških sporov (EU) št. 524/2013) je za izvensodno reševanje sporov, ki zadevajo pogodbene obveznosti, ki izhajajo iz pogodb o spletni prodaji ali spletnih storitvah med potrošnikom z bivališčem v Uniji in trgovcem s sedežem v Uniji na voljo ustrezna platforma. Evropska komisija je razvila platformo za spletno reševanje potrošniških sporov in predstavlja osrednjo začetno točko za izvensodno poravnavo potrošniških sporov.
Platformo za spletno poravnavo potrošniških sporov evropske komisije lahko najdete na spletni strani https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL.
Ponudnik lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem njegove spletne trgovine in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in dopolnjuje te Splošne pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način, kamor šteje zlasti obveščanje prek spletne strani www.serenitaspure.si .

16.    Spremembe politike zasebnosti
Serenitaspure s.p.si pridržuje pravico občasno posodobiti Politiko zasebnosti skladno s spremembami storitev, na podlagi povratnih informacij uporabnikov in zaradi sprememb predpisov. Ob spremembi se na koncu Politike zasebnosti navede tudi datum zadnje posodobitve.
Ponudnik priporoča, da uporabniki redno pregledujejo to politiko, in si tako zagotovijo informacije o tem, kako Serenitaspure s.p.varuje njihovo zasebnost.

17.    Dodatne informacije
Za dodatne informacije v zvezi z obdelavami osebnih podatkov in predlogi za izboljšave nas lahko kontaktirate na elektronski naslov info@serenitaspure.si.
Ta Politika zasebnosti se uporablja do preklica oz. do morebitne spremembe
Želimo vam prijetno nakupovanje v spletni trgovini Serenitaspure.si